Prickig Katt


Det ser ju faktiskt rätt bra ut idag. Soligt. Blommigt. Men - blåsigt. Då finns det nästan inget att göra. Vi åkte  i alla fall till Grebbestad och kollade lite (: Mest på
Prickig Katt, jag älskar butiker som den. Överallt massor utav saker som alla tycker är onödvändiga, men det tycker inte jag. Utan dem hade det ju vart tråkigt. Och därför är de nödvändiga (: Prickig Katt hade i alla fall tydligen öppnat ytterligare en butik i Göteborg, måste kolla in den någon dag.

PS. Natten måste få några ord. Det blåste som fan och lite därtill :P Och regnade. Och slog. Och hela huset skakade. När jag öppnade dörren och skulle gå in och äta frukost i morse, så hade det regnat på tvären så det föll ner droppar från dörrkarmen på mig. De låg där uppe. Jag föredrar väl inte sånt här väder på sommaren, men om man är tvungen att vänja sig så kan regn vara lite mysigt. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: isa

I like your klocka :)

2008-06-26 @ 01:03:26
Postat av: Sara

Jag har varit i Prickig Katt butiken och man kan gå där hur länge som helst. Sjukt kul. Snygga bilder btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback