Life is short?


Ikväll skall jag till Liseberg och se Salem al Fakir. Jag gillar han väl inte övermycket egentligen, men jag tycker mycket om de kompisar som jag skall dit med. Det blir kul!
Innan dess skall jag iväg och ta en spruta mot någon sjukdom jag tog en spruta för innan Thailand också. Meningen är att man skall få "livslångt skydd" om jag tar en andra spruta inom ett halvår eller något liknande. Det såkallade livslånga skyddet räcker visserligen bara i 25 år om jag inte har glömt helt och håller, och jag planerar väl att leva lite längre än så.
I alla fall. En spruta blir det.

När jag har bestämt mig vad jag skall ha på mig blir det väl eventuellt en dagens outfit också. Men jag kan
fortfarande inte bestämma mig, och min garderob ser ut som en katastrof. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback