Jag ska


Vad jag har bävat för den här dagen. Egentligen behöver det inte bli den dagen idag heller, men... skall ogjort bli gjort så får jag väl ta tag i det. Mission: städa garderoben.

Allra mest fantastiskt vore väl om man hittade en snygg Chloé- väska någonstans djupt där inne. Jag hoppas på det, men gissar på inga överraskningar.
     Det största problemet med att sätta igång hela städningen är att jag inte vet hur jag skall ordna upp allt. Det finns inte så många sätt att ordna det här på. Jag behöver en större gaderob. Det är allt jag har att säga. Och självklart att det blir en fortsättning följer på detta inlägg...

Väska: det är en sån där man vill hitta i garderoben. En Chloé, alltså.

Kommentarer
Postat av: MANGO

aw fast den där väskan tilltalar inte mig något men visst borde det vara kul o hitta nån väska man vill ha :)



pusshejo!

Postat av: Beth

Mango: jodå, för mig hade den nog allt funkat, haha:P

PUSS! :D

2008-06-15 @ 12:19:19
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland behöver man, som den kloke Lars brukar säga, göra en arkeologisk utgrävning

2008-06-15 @ 14:54:01
Postat av: Inte Ellinor

Vilken ful väska!

2008-06-15 @ 17:07:59
Postat av: Lina

Jättesnygg väska! Älskar allt i lack.



//Lina

2008-06-18 @ 16:02:12
URL: http://lastyle.blogg.se/
Postat av: Ingevera

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2009-12-10 @ 10:15:39
URL: http://ingevera.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback