Ett två tre


Tre beauty- grejer som står på inköpslistan.

YSL's doft Young Sexy Lovely som är jättegod. Bland de godaste dofterna på länge faktiskt. Kvalar direkt in som etta på min top-tre lista (övriga två är Hilary Duffs "With Love" och Kenzos "Amour").

Ett nagellack  i orange-röd-rosa korall. Sommarfärg! Jag önskar mig gärna denna flaska från ciaté ovan, men när det kommer till nagellack så blir det mest budget för min del. Jag byter för ofta och tycker budgeterna är för bra för att lägga 5 gånger så mycket på lyx-lacken.

Och här kommer det mest konstiga jag testat: Pop Beauty's Bee Stung. Det kittlas, det bränns och det förstoras! Det är läppglans med plumpeffekt och efter att ha gjort ett test genom att springa runt i olika beauty- stores och testa så har jag so far tillsammans med I kommit fram till att detta är vinnaren bland plumping- glossen. Jag skall ha en sådan här. Dock med genomskinligt glans.

Kommentarer
Postat av: Sassa

haha, det teste har jag också gjort. bee stung funkar bäst. :)

Postat av: Linn

Jag har också bee stung! Dock vet jag inte om jag blivit lit immun mot det, för nu tycker jag att Maybellines glans funkar bättre :)

2008-06-11 @ 23:18:12
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback