Conclusion


Det här är vad jag har kommit fram till idag:
  • Jag har ett ganska okej lager med baskläder. Mycket bra.
  • Jag har en del kläder jag inte använder av ingen anledning alls.
  • Jag har en del kläde jag använder med mycket bra anledning till varför inte.
  • Jag anser att myskläder och idrottskläder är ungefär samma sak. Stora tröjor och mysbyxor, liksom.
  • Knapparna på jeansshortsen ovan är underskattade.
  • Trägalgar är också underskattade.

Och jag skulle aldrig ha öppnat dörrarna till garderoberna. Det kände jag redan när jag rasade ut första hyllan med kläder pang bom ner på mitt golv. Men nu är det gjort, och det känns väldigt VÄLDIGT bra.
    Jag gjorde för övrigt inga garderobs-fynd förrutom en färgglad sarong-sjal-liknande grej från något märke de Paris... Som inte alls var ett fynd för jag visste redan att den låg där någonstans.

Jag är nöjd med min städning. Samt jättetrött. Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback