Busy


Jag har på mig fjäriltröja, blå jeans och röda mary-jane pumps; today:

Både datorn och jag är seg idag, så jag har spenderat lite tid på att vara irreterad på det. Jag har bytt kläder minst fem gånger. Försökt laga ett par jeans. Fotograferat en viss hund (någon gång skall ni få se henne och mina andra två hjärtan, ni kommer att smälta och skratta ihjäl er samtidigt. De är varma glädjespridare helt enkelt.) Jag har ätit glass också. Bytt tema på mobilen. Hittat en tidning som jag inte hade läst ut (och nästa nummer kommer snart). 
Så ja, jag har haft fullt upp (:

Ikväll skall jag på bio också. Skall se den där populära filmen. Vi får väl se hur bra den egentligen är ;P

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är den. Den är jättebra ;)

Postat av: Alexandra Neldel

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-12-08 @ 13:46:03
URL: http://alexandra-neldel.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback