Bracelet


En av dagens detaljer är densamma som så många andra dagar. Men så passar det eller dem till allt. Fyra armband jag köpte på H&M barn för drygt ett år sedan. För 29:50 om jag inte minns fel. Om man skulle räkna ut kostnad per dag jag användt det så skulle summan inte landa på många ören.

Varför gör man ofta de mest prisvärda fynden på avdelningar och ställen som egentligen inte alls är meningen att man skall shoppa på? Jag hatar att tjej-mode är dyrare. Blä.

Nu skall jag kolla på Under Toscanas sol. Och Italienska vyer. Bra.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Fint armband!

Postat av: Michelle

Älskar den filmen. Ja, på något vis gör jag det.

2008-07-02 @ 00:04:36
URL: http://ijustgotit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback