Fjällbacka, Fjällbacka


En smått trevlig bild. Jag står och skriker på min syster som tar kortet. Hm.

Okej, idag är jag ledig - jätteskönt! Tycker om att jobba, men att jobba mycket gör ändå att man på någiot sätt uppskattar de lediga dagarna miljoner gånger mer. Jag hade sovmorgon och sov till klockan blev elva. Vaknade och åt frukost. Klädde på mig (jeansshorts - avklippa från H&M, svart ribbat linne från Zara, omlotttröja  i silke från Filippa K och väska från Longchamp) och sedan åkte vi in till samhället. 
     Vi gick runt i sommarbutikerna, jag klämde på väskor inne på TARA, såg världens finaste tyg i presentboden (det kommer ni få se snarast, lovar), och sedan fick jag en jättefin sak av farmor. Och du ser den i påsen ovan. Och du kommer få se den snart. Snart. Snart.

Vi gick och satte oss på bryggan och åt glass innan vi gick hemmåt. Hallonsorbet och mintchoklad tog jag i min bägare. Solen kom fram, och således även mina favoritglajjor från Topshop.

Och det är så här varje förmiddag borde vara när de är som sämst. Lalala, nu skall jag byta om till bikini och sola tror jag. Hoppas jag. På sol.

Adios people.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Underbar bild! Och det där om att uppskatta ledighet mer när man jobbat. Joo. Jag har jobbat 20 dagar is träck nu och skulle mest av allt vilja lägga mig en vecka på en strand varvat med krimskramsshopping i luftiga basarer. Det vill jag. Verkligen.

Postat av: erica

du har jättefint hår verkligen! :)

2008-07-19 @ 22:56:24
URL: http://itfeelslikeforever.blogg.se/
Postat av: Beth

Kajsa: Åh, hoppas du får ledigt snart nu då (: Om någon vecka skall jag jobba tolv dagar i rad och jag bävar. Nu när sommaren kommer på riktigt och allt! Så typiskt!



Erica: Tacktacktack sötnos!

2008-07-21 @ 10:57:44
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback