En till!


Ni vet ju att jag fick en bikini bara häromdagen. Okej, nu har jag hittat en till. Men nu har jag alla bikinisar jag vill ha. En snygg i massor av färger från H&M. En rosa från ellos, i knytmodell. En marinrandig med rött sytt ankare på från missya. En snygg grön som framhäver när man fått lite färg, från Huit. En djurmönstrad (zebrarandig) från missya. En svartvit liten från Huit, perfekt att sola i!
     Och nu då. En rödvitrandig i bandeu- modell, med en trosa med knyt. Från Salta Bad, som förresten är ett märke (jag kan nog starta någon badklädes- guide här i bloggen så som jag skriver om det hela tiden :P) som Eva Nettes ägare själv tagit fram: Är jättebra just för att plaggen finns i sammafärgkombination men i massor av olika modeller - så att man skall kunna hitta en bikini som passar en själv allra bäst.

Wellwell. Nu skall jag i alla fall ut och sola i min nya bikini. Eller mina nya bikinisar. Och sedan blir det kanske och eventuellt loppis. Men det beror på vädret. Adios people.

Kommentarer
Postat av: MANGO

så fin! lite polagris ju! jag har inte ens badat iår..

Postat av: Beth

MANGO: Tycker om den jättemycket! Har inte heller badat mycket i år. Badade lite i början av sommaren, men i övrigt har det ju vart kalltkallt :/

2008-07-21 @ 17:06:21
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja, men variation är alltid bra. ;)

Alla dina är så fina också! :)

2008-07-21 @ 20:32:21
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback