Det är sommar och sol at the moment


Ja. Självklart hoppar världens största moln fram bara för att jag skall hinna slänga iväg ett glädjeskrik till bloggen innan jag går ut och solar.
   Solen tittade i alla fall fram för tio minuter sedan och lös och var alldeles jättevarm. Sprang ner och upptäckte att överdelen till favoritbikinin inte befann sig där jag ville (jag vet faktiskt inte alls vart den är), så tog underdelen och missmatchade jättefult med en Huit- överdel i äkta 90- talsstil. Nu är det meningen att jag skall njuta av solen, när den väl är här.

Oj. Nu kom solen tillbaka. SOL, MÄNNISKOR!

PS: 5 min senare - och nu gick den i moln igen.

Kommentarer
Postat av: Patriktilde

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback