Amarillo


Idag är jag osäker på om jag verkligen är i Sverige. Varmtvarmthett är det. Jag dricker kanna efter kanna med hemmagjord flädersaft och läser ett av mina favoritmagazin. På pärmen står det "lyx för dig" och det kunde inte stämma mer. Tidningen är verkligen lyx. Innehåller i princip allt jag vill läsa om (tillsammans med Glamour Sverige och Britain är världen komplett, typ).
     Men fokus på Plaza Kvinna nu.  Hur de kan få gult, som jag anser är en svår färg att inte få att se billig och rent utsagt ful ut på tidningsomslag, att se faktiskt somrigt ut. Och fräscht och lyxigt och allt det där. Och hela layouten, rakt igenom från framsida till baksida. Och läsningen såklart.

Neopp. Nu skall jag äta en glas. Adios.

Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack så mycket :)

Postat av: Dominiclilly

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 10:25:47
URL: http://dominiclilly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback