Subtraherat

98761-1573
Det är alltid väldigt svårt att få till en frisyr på bild, tycker jag. Speciellt när man skall ta bilden själv. Men ni ser längden på de numera nyklippta. Igår åkte det av, och det kändes inte alls bra. Somnade i tårar, tyckte att det var not najs at all. Så jag sprang runt i knut, ville inte kännas vid det.

Så träffade jag fina S som hjälpte mig att gilla det, och nu gillar jag det verkligen jättemycket. Det är inte långt ifrån 25 centimetrar som försvunnit - men det är skönt på ett sätt. Dessutom har jag nu plattat det för typ andra gången i mitt liv. Och hur känns det? Ja, om möjligt vore så känns det nästan ännu bättre. Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: haruna

jag SA ju det! fan vad fint det ser ut. pusspårej

2008-01-26 @ 13:09:12
Postat av: Jossan

För dig som har så tjockt hår så att du får rygg- och nackproblem måste det väl vara ganska skönt ändå? :)

Det ser bra ut, det man ser av frisyren, i alla fall! :D

Postat av: ERISOPH

Tack du för den snälla komplimangen. Du har jätte fint hår också!! Men jag skulle rekomendera att skippa plattången, det kommer bara förstöra ännu mera!

2008-01-26 @ 22:52:48
URL: http://erisoph.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback