Spola fram till...

98761-1570
1. Jag vet inte hur mycket jag tänker på resan, men... jo, i princip hela tiden. Sol, värme och god mat och massa bad - och själva resan dit börjar till och med kännas mindre jobbig med tanke på destinationen. Thailand. Ah. Snabbspola. Foto: Per Zennström

2. Jag kan knappt minnas sist jag hade en bra hår-dag. Det bara hänger där nu, håret. Och nu är jag med på det där att det kanske är lite för långt. Rygg- och nack-ont är inget jag planerar att leva med. Och om inte klippet snart blir... klippt, så kommer jag få leva så varken jag vill eller ej. Men så tog jag mod till mig (ogillar att prata i teflonen med folk jag inte känner)och ringde salongen där jag alltid klipper mig. Frisören blev en annan denna gånge, var för sent ute... Men vad gör det. Ingenting, just nu. Huvudsaken är att frisyren får sig en kapning. Jag tänker inte annorlunda men etapper. Och fortfarande relativt långt. Tjoho. Foto: Camilla Åkrans


Foto från LUND LUND Agentur.

Kommentarer
Postat av: Erika

du kunde nog inte beskriva känslan av för långt hår på ett bättre sätt. Behöver också ett klipp och har även jag äntligen orkat få något att ske :D

Postat av: Lotte

Ta mig till värmen!!!

2008-01-17 @ 21:33:14
URL: http://lottes.webblogg.se
Postat av: Linnea

Vad härligt det vore om man kunde spola fram tiden vid behov.

2008-01-20 @ 11:59:36
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback