Klädd för 2008

98761-1548
Jag är ingen riktig nyårs- människa tror jag. Dock älskar jag att äta jättegod mat och att klä upp mig extra. Jag sprang runt iklädd julklappar igår. En svart alldelles underbar klänning i lätt men ändå tungt tyg. Till detta röda kalasbyxor (som på bilden mer ser genomskinligt bruna ut, av någon osmickrande anledning), halsband med röda pärlor och en mindre stund skuttade jag också runt i det enda som inte var julklapp.
Lackade heelsen från Roots. Åh, me gusta mucho.

Kommentarer
Postat av: paulina.

snyggt gjord bild.

Postat av: Kajsa

Vilken härlig bild med klänningen som ser ut som ett litet konststycke! Och ditt hååååååår.. jag får kommentarer ofta, som jag tycker är mig oförtjänta, om mitt långa ljusa hår men ditt är ju liksom älvlikt. Så lockigt och aw så sött!

2008-01-01 @ 17:23:28
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Erika

Jag älskar vinröda srumpbyxor. Letar, men finner inget :/

Och, det var verkligen en fin nyårsklädsel :D

2008-01-01 @ 22:24:12
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback