Jag vill ha väska

98761-1563
Nja. Det beror ju egentligen på hur man ser det. Jag har ju som sagt var aldrig vart någon väskmänniska ur min egna synpunkt, då skorna alltid har vart nummer ett. Men åh, vad mycket craves det finns i väskvärlden. Och jag vill ha nya väskor precis hela tiden. Thailand om dryga två veckor vore det perfekta tillfället att investera... det är bara det att jag inte är så där himlans förtjust i kopior med knäppa omtjosandes loggos och härliga felstavningar såsom "mi mu", "lacost" eller "marc jaccobs" (de kan nog hitta på :P). Någon som vart i Thailand och vet om det finns snygga, vanliga väskor som är billiga men INTE kopior? Haha, jättedum fråga kanske?

En röd. Och en stor svart. Kanske en mullvadsgrå. Ja, och så vidare. Väskor - välkomna till mig.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kommer att sakna updaten på din blogg när du är i Thailand! :)

Postat av: Beth

Jossan: åh, vad gullig du är! jag skall försöka uppdatera så mycket som möjligt, tror att det skall finnas datorer till hands på hotellet så någon kort uppdatering då och då skall jag försöka hinna (: bilder blir det nog däremot färre av, och kollage. men destomer när jag kommer hem (:

2008-01-14 @ 20:33:09
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback