Galna färger?

98761-1564
...fruktiga färger, sorbetiga färger, starka men avmattade - sådana där som gör mig helt galen. Det är vad jag inte kan sluta tänka på. Skorna från Marc Jacobs kan vara bland de snyggaste klackarna jag sett i hela mitt liv (inte i närheten av en överdrift någonstans, inte heller underdrift). Hel underbara med färgen-knappen-klacken. Speciella men inte överdrivna och konstiga. Och sjalen från Missoni. I färgerna man önskar att typ trädens blad var. Väskan (Pauric Sweeney) där på hörnet är bara allmänt snygg.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Helt underbara färger alltså!

Postat av: Frida

mer färg åt folket! haha nä men till våren ska iallafall jag försöka satsa på lite färg.
härliga pasteller och blommiga mönster:)

2008-01-27 @ 12:33:15
URL: http://finafridas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback