De där två, hallå-hallå

98761-1580
När det bär av till Thailand har jag med mig en shopping-listan som inte tar slut efter punkt, och på denna har kjolarna storstor prioritet. Kjolar i snyggaste mönstren, ickemönstren, färger och ickefärger.

Mycket inspirerade mig bland vårvisningarna från modeveckorna i höstas, men de här ovanstående frontrow-bilderna på Chloë Sevigny och Margherita Missoni ligger definitift i toppen. Chloës blomster och Margheritas i gammeldagsvariant. Hej på dig, säger jag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Designfråga: Hur får du ut dina inlägg till mitten? Så att de inte sitter fast i det vänstra strecket? Tacksam för all hjälp jag kan få! :)

Postat av: Jossan

Jo, men du har ju som en ram runt både dina inlägg och kategori-arkiv-listan. Och sedan har du en ram runt dina inlägg. Hur håller du ramen-runt-allt skild från ramen-runt-inläggen ? eller hur man ska säga.

2008-01-28 @ 21:32:29
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Jessica

gud vilken snygg blogg du har! har du gjort layouten själv? :D

2008-01-30 @ 13:45:46
URL: http://jssca.blogg.se
Postat av: Beth

Jossan: Jag vet faktiskt inte :/ när jag ändrar designen sitter jag verkligen bara och testar mig fram och när jag är nöjd så går jag på nästa grej, och glömmer ofta det andra. Så även i detta fallet, tyvärr.
-
Jessica: Tack, vad söt du är! Ja, det har jag (:

2008-01-30 @ 19:08:54
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback