Thailand: hej pa jetlag?

Snabbt, snabbt: har var datorerna redigt langsamma. I alla fall sa har jag nu genomlidit vad jag tor var jetlag (min forsta) och allt ar helt underbart. Soligt, jattevarmt och urgod mat. Och apprapa varme: vattnet ar nastan (bara nastan) varmare an land - och det ar javligt varmt.

Kollade in pa en butik i narheten idag och fick se varldens sotaste blusar och klanningar. Och en och annan skjorta. Fina sjalar har jag sett ocksa. Shopping!

Nu bar det inom minuterna av mot Ao Nang dar det blir mat och eventuell shopping. Aterkomst snarast och da forhoppningsvis med bilder!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, vad kul! :) Hoppas att du kommer hem med en massa fina fynd! :)

Postat av: Kkatt

åh, avundsjuk jag blir! TA HEM MASSA SOL TILL SVERIGE!

2008-02-04 @ 09:07:02
URL: http://kkatt.tjejsajten.se/
Postat av: Dominicheidi

This site is professional and to the point.

2009-12-07 @ 09:38:17
URL: http://dominicheidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback