Ränder på rader är randigt

98761-1590
I år och dagar och veckor och minuter har jag vart på jakt efter den randiga oversizae tröjan. Men den vägrar dyka upp. Den där marinrandiga som är stor och slutar precis under rumpan och som man bara skall gå runt och se mysig ut iklädd.
Köpenhamn- tjejen har lyckats få tag i en drömliknande tröja som inte heller vore fel. Fel vore väl visserligen ingenting marinmodigt.

Jag var hemma igår, är hemma idag. Har en läskig förkylning som har fått mig hes - och hes är jag inte ofta. Känner mig dock något bättre nu  och går troligen nästintill säkerligen till skolan imorgon. Hu. Sedan är det helg igen! (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh, snyggsnyggt!

Postat av: Debbie

Ha, söt hon var.. sån modell på tröja är verkligen mys. Är jag också ute efter (:

2008-02-29 @ 17:16:43
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback