Hemma är inte okej

98761-1584
I tisdags landade jag i Sverige igen. Igen. Igen. Inte lite klyschigt, men det är sanning från första till sista bokstaven: hemma bra, men borta bäst. Egentligen skulle jag vilja ändra den klyschan lite: hemma helt okej då och då, borta alltid bäst. Och alltid i Thailand.

Jetlagen hänger fortfarande i och det är det som är skyldigt till min blogg- frånvaro. Hoho. Satt två meter från bussen imorse, och missade den nästan - jag såg den inte. Tröttheten kan alltså vara riktigt spännande :P
Men. Ikväll skall jag vara ruskigt pigg. Första hemmamatchen sedan hemkomsten! Frölunda möter Timrå. Frölunda vinner över Timrå?

Bilden: ett av fynden från Thailand! En fadad sjal i 70% kashmir. Om jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag hoppas att du bjussar på några fina bilder! :)

Postat av: Beth

Jossan: Klart! Tänkte hinna med det nu till helgen, actually :D

2008-02-21 @ 17:44:11
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback