Blå himmel och sol och gräs och sånt.

98761-1591
Det var sol och vår och sol igen idag. Första vårdagen. I alla fall för mig, J sa att det tydligen hade vart lika fint igår också - men då var ju jag inte utomhus så den dagen är... ogiltig, som vårdag.
Så var det FN-rollspel idag också, och jag var med i sekretariatet och sprang runt med lappar. Så kan man också spendera en dag:P

Fulsnygga broschen på bilden ovan med en ful tant som är ute och går med hund utan öron, men som ändå hade vart hur snygg som helst på valfritt plagg finns hos Topshop förresten. De har många nyinkomna söta accessoarer.
Kolla!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

Postat av: Konradmari

really good site!!

2009-05-28 @ 11:26:26
URL: http://konradmari.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback