Yes No Yes!


En hatsyssla: När jag måste, och det finns i princip inget annat val, radera bort gamla inlägg.

Hur jävla pinsamma de där inläggen än må vara, så är det rätt kul att ibland kunna se tillbaka på dem och se hur man har utvecklats. Tro mig, annars hade jag förlänge sedan raderat bort de där första månaderna ur mitt bloggarkiv. Men nu sitter jag här, någonstans mellan, just det - valet och kvalet. Skall jag radera eller inte? Det är den enda lösningen som finns om man vill rensa lite bland kategorierna. Om man inte känner för att publicera om inlägg i andra kategorier. Men att bloggen helt plötsligt skulle bli en sorts upprepning på sig själv... nja.

Jag är småarg.

Bild: Lisa Lindqvister för LUNDLUND agentur, är jag nästan helt säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback