When you came in the air went out


Idag har jag haft en bra dag. Jag kände att jag hängde med på lektionerna, jag var relativt lugn (och om jag inte var det på morgonen, så blev jag det åtminstone framåt eftermiddagen). Och skitsamma att jag har glömt ett papper i skolan som är alldeles livsnödvändigt för att jag överhuvudtaget skall kunna börja på en viss skoluppgift. Jag tror att jag klarar det ändå.

Så här har jag nog inte känt på ett år.

Halvslitna och halvblå jeans - H&M
Lång t-shirt - Lindex
Höga skor - Skopunkten
Armband - Charm Design

Foto: Isabel eller Felicia. Redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: Citty

Söt!

Postat av: Erika

Underbar känsla. Men den varar tyvärr inte så länge, när det gäller mig.

2008-12-03 @ 17:25:02
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: Dress Like a Princess

Snyggt!!!

2008-12-04 @ 08:58:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback