Todo


Efter att ha spenderat förmiddagen med att köpa nödvändigheter såsom två bas- tshirts, en klädrullare plus ett diadem skall eftermiddagen spenderas med annat. Nämligen bloggjobb, middag hos farmor och däfefter bio med S.

Men först bloggjobb. Som i att inspireras. Jag skall försöka sitta och inspirera mig fram till en ny design, för jag känner mig fortfarande vilsen med hur jag vill ha det. Till min hjälp har jag tidningar, fotografier och teckensnitt. Vad jag kommit fram till hittills är att vad som du ser på bilden ovan, är en del av vad som skall få stå för inspirationen. Men färger? Teckensnitt? Bilder? Jag är som lost i Madrid.


Kommentarer
Postat av: Martin

Lycka till :)

Postat av: Beth

Martin: Tack! Har redan kommit en bit på vägen faktiskt (med hur jag VILL att det skall se ut alltså:P), och är himla nöjd. (:

2008-12-29 @ 16:36:58
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: Debbie

Ja, ibland är det svårt att komma på en ny design! Jag gör nytt hela tiden, aldrig nöjd :P

2008-12-29 @ 19:50:05
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback