Happy, new...


Det gick så himla fort. Det var väl för bara någon timma sedan jag kom hem ifrån Thailand? Några timmar sedan jag stod och skrek ut Bruce Springsteens låttexter, på läktare ABC på Ullevi? Utan tvekan har detta året varit det bästa i mitt liv. Det gick bara alldeles för fort. Våren och sommaren var outstanding.
    Bilderna är en helt underbar blandning från året som gick. Thailand, Bruce Springsteen, Topshop- visningen, sommardagar, bloggbilder som fick underbar respons (som jag log över hela hösten, tack!) och bilder från Fjällbacka.

Ribban ligger inte lågt när 2009 skall inledas. Vi ses då (det kommer bli ett fab bloggår, tro mig)!

Kommentarer
Postat av: Karin

GOTT NYTT ÅR!!!:)

Postat av: Martin

Gott nytt år!

2008-12-31 @ 15:18:40
URL: http://www.mjay.se
Postat av: sofichelle

vilka fina bilder! Gott nytt år på dig med!

2009-01-02 @ 12:49:40
URL: http://www.sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback