Allt jag vill ha for christmas


Det händer grejer. Eller tanken är i alla fall den. Att inom en snar framtid - händer det grejer på bloggen.

Men. Jag tänkte köra en undersökning dess för innan. Och den ser jag jättegärna att du svarar på, med en enkel kommentar i brevlådan. Vad gillar du mest på bloggen? Någonting med designen? Fotografierna? Kollagen? Texterna? Tips? När jag postar dagens outfit? Eller är det någonting du saknar?

Du får självklart skriva flera saker, risa och rosa. Och jag vore jätteglad om just du gjorde detta. En tidig julklapp, liksom. Eller någonting liknande. Sålänge skall jag plugga matte. Subtraktionsmetoder och additionsmetoder - huh?
 
Uppdaterad:
Okej. Det vor verkligen jättejättesnällt.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Samma saker, lite mer, lite oftare? JATACK! :)

Postat av: emy

du har fin design (: o fortsätt som du gör nu!

2008-12-16 @ 14:54:09
URL: http://iamemy.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag gillar dina bilder (: Du är jätteduktig!

2008-12-23 @ 14:14:50
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback