Presenter


Jag har haft en jättebra födelsedag! God mat (grillat), fin klänning (svart, stor, festlig jag fick i julklapp) och jättefina presenter. Två av dem ser du på bilden här ovan. Boken Fashionista av Martina Bonnier (med tjocka papper, massor av text och ina bilder) och den jättegoda parfymen Young Sexy Lovely från Yves Saint Laurent.

De står förresten i skenet av två andra
detaljer i mitt rum. Finfina lampan jag snabbt tog över när mormor och morfar inte ville ha den längre. Och spetsgardiner som mormor hade köpt för 1 krona metern på IKEA. Vilket resulterar i att mitt rum ligger invirat i en himlans massa meter spets.
     Men jag klagat inte.

Kommentarer
Postat av: paulina.

JAG (ASSTORTHJÄRTA) dina bilder. Bara så du vet.



Och jag kan knappt någon franska alls. jag använder mig av Googles translation-tool. Utmärkt. Haha :)

Postat av: Beth

Paulina: Så jävla gullig är du! Tack! Haha, smart där :P

2008-08-16 @ 10:19:09
URL: http://bettebett.blogg.se/
Postat av: johanna

hej, vill du hjälpa mig med min blogg,, designen. din är så himla snygg :)

johanna

2008-08-16 @ 13:07:53
URL: http://somthingsright.blogg.se/
Postat av: leia

tänk att jag ännu inte tagit mig för att köpa den boken....verkar väl värd pengarna...eller?



kram maja

Postat av: Beth

Leia: Det är väldigt mycket regler, och väldigt mycket "ska". Men ja, värd att ha är den! Många tips ändå, fina bilder och underhållande text (:

2008-08-16 @ 23:02:24
URL: http://bettebett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback