Plötsligt händer det


Det är ett helt annat liv och en helt annan vardag här jämfört med där (läs: fjällbacka). Egentligen kan man inte ens jämföra det, det är två helt skilda saker.

Idag var jag exempelvis med en kompis. Vilket visserligen sker ibland uppe i Fjällbacka, men detta "ibland" är ungefär likamed extremt sällan. Anyways. Vi var och shoppade (i Fjällbacka heter detta "gå och kika i butikerna i backen")  på Allum. Och otroligt nog hittade jag de mest fantastiska sakerna på H&M. Jag som hade bestämt mig för inte-h&m blev helt fast. För långt ifrån allt, men för det på bilden ovan. Och det räcker gott och väl.

Klänningen är verkligen det vackraste i klänningsform som jag sett på flera veckor. Och ändå är den bara sådär enkelt randig. Marin och fin. Knapparna i guld gjorde mig knäsvag och jag svimmade några gånger när jag stod i provrummet och bestämde mig för att köpa den.
    Linnet hittade jag när jag gick ut ur provrummet, för att köpa klänningen. Transparant och volangigt. Med dragkedja. Och eftersom den var transparant ville jag ha en enkel med färgad bh också, och det fick (eller ja, köpte) jag. För 49:50. Utan att prova. Men den satt som en smäck och var grymt skön. Men det är en annan historia. Tjing.

Kommentarer
Postat av: haruna

men skojar du, klänningen skulle ju jag ha! (;

2008-08-11 @ 20:02:50
Postat av: S A N D R A

svar: jag vill tillbaka hehe ;)

gud vad fin blogg och dina kläder är underbara!kram

Postat av: amanda

fint :)

2008-08-12 @ 02:38:20
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: Erika

Ojojoj. Va fint. Lyckliga du som gör så fina fynd :)

2008-08-12 @ 19:18:12
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: lova

Fin blogg, älskar den randiga ... ;)

2008-08-15 @ 10:12:56
URL: http://lovaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback