Life in red


Idag har jag gjort en investering. Och inte bara det - det är en väldigt, väldigt bra investering. Den är röd och ganska enkel, men desto bättre det. Jag kommer aldrig att tröttna. Till och med när jag är pensionär och är som mest stressad i livet, så kommer jag att kunna planera i - min röda filofax.

Jag älskar känslan av att fylla i en ny kalender. Det känns som att nu kommer jag att bli världens mest strukturerade människa. Men egentligen så vet jag att det inte handlar om viktiga-skolsaker-strukturerad, utan mer om fika-kompisar-shoppinglistor-strukturerad. Men som sagt var: desto bättre det.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh - filofaxer är fantastiska. Otroligt fin röd nyans! Jag har tyvärr för mycket grejer i min väska redan så den får inte plats.

Postat av: Jossan

Det ser ut som den som jag har, och inhandlade förra hösten till skolstarten. ;)



De är så fina och röda! :)

2008-08-20 @ 12:31:11
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback