2


Idag fyller bloggen två hela år! Helt fantastiskt. Jag minns det som om det vore typ för i alla fall tre månader sedan ( alla som säger igår, brukar faktiskt ljuga). Synd bara att bloggen liger lite i någonting liknande koma för tillfället.
I år har jag spenderat årsdagen ungefär likadant som jag gjorde förra året. På jobbet. Och därefter gjorde jag också precis som förra året - unnade mig lite vardagslyx för att fira. Jag drog på mig favoritbikinin, la mig på en solmadrass under dagens få soltimmar och målade naglarna i smutsrosa.

Jag fyller på bloggen med f.d-dagar-bilder. Bilder från obloggande dagar. Här är lite utav allt det jag och Johanna åt under de dagarna hon var på besök här uppe. Om jag hade haft med alla bilderna på allt det vi åt hade vi hunnit tills nästa årsdag. Men lite i alla fall: jättehet thaimat, förrätt i form av prosciutto melona med parmesanost och en annan dag tacos.

Imorgon åker jag hem, people! Bloggen vaknar upp, och jag med.

Kommentarer
Postat av: amanda

å va fin header =)

Postat av: Erika

Grattisgrattisgrattis tillbaka ;)

2008-08-10 @ 15:46:44
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback