Vågat

98761-1656
Accessoarer och plagg i ett. Och kanske den smartaste uppfinningen i sy- och kläd-väg - någonsin. Volanger. Volanger. Volanger. Krusningar. Volanger. Böljande klänningar, kjolar och allt det där... böljande kläder. Äh, ni fattar vart jag vill komma. Och as ni kan se på bilden: ljust rosa- röda läppar är också hur fint som helst.

Idag har jag ätit upp resterna av gårdagens godis, bläddrat i både gamla tidningar och böcker/broschyrer till ett skolarbete, vart trött; legat och kollat på taket och kommit fram till att en lampa i min taklampa behöver bytas ut och sist men mest av allt så har jag kollat på TV. Ja, jag har beskrivit mina söndagar många gånger förrut så ni vet hur visan går liksom, haha... :P

Kommentarer
Postat av: Sigrid

den där klänningen var verkligen fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback