Uno, dos..

98761-1655
ETRO: Remember när jag skrev om
den där väskan från Etro, visste inte riktigt vad jag skulle tycka. Den var lite för mycket. Eller ganska mycket för mycket. Här är en liknande, också från Etro - men denna är lagom. Okej, det är jävligt mycket svejsan på den, men det är bara så sjukt coolt. Den är cool. Hade inte suttit fel, måste jag självklart tillägga.

ACNE: Något man nästan måste ha, men som jag fortfarande inte har är tanfärgade skor. Och jag har säkert hundra anledningar, men ingen som övertygar ens mig själv. Nej, jag måste helt enkelt leta vidare. Om jag vinner på triss så lovar jag att köpa de från Acne.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jaa, fast det är inte riktigt persika heller. Mer aprikosrosa med härligt skimmer i. Typiskt sommar!

Postat av: Anonym

RIKTIGT SNYGGA GREJER:

2008-04-27 @ 13:03:13
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Ida

snyggt

2008-05-06 @ 00:29:41
URL: http://neverendinglegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback