Sötaste två

98761-1638
Jag hade bestämt mig för att jag skulle sova riktigt länge idag. Bara därför sov jag mycket kortare än vad jag brukar. Så jag har alltså hunnit massor. Städa ut del 58 av mitt rum inför att jag skall göra om det (denna omgörning kommer genomföras år 2300 någongång om jag fortsätter i samma fart), frusit och kollat på tv. Vad mest överraskande är så har jag även jobbat lite på ett skolarbete. Smått stolt.

Nummer ett och nummer två söt (bortsett från One Tree Hill) idag blir Manousch- och Moschino- klänningarna. Manousch som liknar våren och Moschino som liknar fladder. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Såå snygga! Synd bara att det är så dyrt..

Postat av: Erika

Hej. Vad kul att du lärt dig det där med realplayer. Visst är det bra? Jo, youtube-videos går inte lägga över i Itunes (det har i allafall inte jag lärt mig ännu :P), utan bara låtar från myspace. De filer man laddar ner därifrån hamnar i en mapp som på min dator kallas Realplayer Downloads.. (du får döpa dem själv där i först för att det ska stå annat än myspace). efter det lägger du till en fil från Itunes, klickar in på "Realplayer Downloads" och väljer fil. Den läggs till i biblioteket. Det kan hända att du får leta och se efter att den verkligen hamnat där då den inte börjar spelas direkt.. :)

Jag hoppas det hjälpte och att det fungerar! Det blev långt och säkert lite krångligt men undrar du något är det bara att fråga, så kanske jag kan svara på det ;) Hehe.

2008-04-07 @ 18:22:31
URL: http://aakire.blogspot.com
Postat av: Axelelizabeth

Thanks for the info!

2009-12-01 @ 09:41:51
URL: http://axelelizabeth.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback