Naf Naf

98761-1651
Jag fick en... nygammal känsla när jag satte foten på gräsmattan imorse. Jag kände sommarlov. Tänk om känslan bara hade pratat ihop sig lite med verkligheten, jag hade flugit till skolan om det så vore. Det gjorde jag visserligen nästan ändå. Trots att jag knappt kan röra ansiktet efter gårdagens bränna.
När jag åkte hem från skolan låg jackan för övrigt nere i väskan. Inte över axlarna. Vårtecken! Vårtecken nummer två (appråpå ingenting, men bara för att):  barfota- Ersnt på tv. Inzoomade fötter. Hallå? Det ÄR sommar.

Åter till skolavslutning och sommarlovs- känslan. Klänningen ovan kommer ifrån Naf Naf och jag hittar ingenting som jag inte tycker om med den. Jag gillar färgen, knäppningen, längden... ja, som sagt var: allt. Sommarkänsla tycker jag också Givenchys ögonskuggor ger. Skimrande. Och naturliga läppar i DHC's lip balm? Inget emot det.

Kommentarer
Postat av: Leia

håller med dig....hittar inte heller nå´t jag inte gillar med klänningen.

kram å fortsatt bra dag:)

Postat av: haruna

jag gillar inte ersnt. inte ernst heller.

kram å fortsatt bra dag:)

2008-04-23 @ 12:39:31
Postat av: Linn

Ögonskuggepaletten ser ju bara så härlig ut!

2008-04-26 @ 18:11:39
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback