In i väggen med väskan

98761-1648
Snygga svarta saker i väsk- anda. Väskan är ju en väska. Clutchen är ju en clutch. Anteckningsboken måste man ha i en väska. Ju.

Jag känner mig klämd. Pannkaks-platt. Klämd mellan gårdagens uppsats- skrivning och morgondagens uppsats- skrivning i Engelska. Och en annan sak jag funderat på länge: vad är det som säger att ungdomar inte kan bli utbrända, gå in i väggen? Det är någonting som tydligen bara är så, och jag fattar det inte alls. Jag kan inte ärligt påstå att jag är det, men det skulle väl åtminstone kunna vara möjligt? Hm. Funderar vidare.

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå, svartn är gorgeous. Se bara på mig, haha. mitt nya nagellack (A) Jag är fan utbränd!!!!! bra att vi är på samma nivå bettan

Postat av: Leia

själv är jag på jakt efter den perfekta plånboken....tips emottages tacksamt...

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback