För mig men för ER

98761-1654
Dåligt samvete. Det känns så nonchalant när bloggen hamnar alldeles för mycket i skymundan. Jag bloggar självklart mycket för att jag själv tycker att det är roligt, men det hade ju inte vart hälften så kul utan er som läser. Så självklart bloggar jag till stor del just för er som läser. Och därmed: Förlåt. Skall försöka lägga mer tid på bloggen. Jag har ju faktiskt tid med den och därför finns det noll anledning till att göra ingenting istället. Bra sammanfattat? Haha.

Very well. Dagens klädsel är väl inget helt fantastiskt. Bekvämt, dock.  Svarta Vagabond- skor med dragkedja. Avklippta svarta jeans, numera i form av shorts alltså. Och den där randiga H&M LOGG- tröjan så många har. Inklusive jag. Och det är jag riktigt nöjd med. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Isabel :D:D:D:D:D:D:D :D)

Sötesöte

Postat av: fortfarande inte haruna

känner mig jävligt träffad. du måste ha skrivit det där och haft mig i åtanke, åh! (börjar inte jag låta som jeannie nu?) ani waj, snygg awtfitt!

2008-04-26 @ 19:59:44
Postat av: nicolina

har ocks en såndär randig :DD

2008-04-29 @ 15:30:26
URL: http://nicolinaa.webblogg.se
Postat av: jeannie

jag förstår inte vad haruna menar? hur kan du börja låta som mig? :D

2008-08-11 @ 17:40:26
Postat av: Samheidi

Very resourceful, thank you dave

2009-06-30 @ 12:42:54
URL: http://samheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback