NYC Fashion Week: Dag3 - favoriter

98761-1342

Det blir bara svårare och svårare att välja ut favoriter för varje dag som går på New Yorks Modevecka. Igår blev det jubel och gala- föreställning på många bloggar, där många tyckte att Proenza Schoulers visning var grym. Visst så var den riktigt cool, men mina favoriter blev istället följande... (Tada):


Sari Gureons klänning: Långt och snyggt draperat håller i sig även i vår, och jag är lyckligast i världen. Fick aldrig riktigt chansen att haka på den trenden detta året - ändring nästa!

Transparent hos Charles Nolan: Det transparanta har inte bara synts hos Charles Nolan under veckan såhär långt. Jag tycker att det är urspännande. Det har vart så fel, så länge! Undrar hur folk kommer annamma denna trenden! Själv hade jag gärna gjort som på bilden ovan - en transparent kappa, tack!

DETAILSHOT: Knäppa mönster hos Thakoon: När jag ser det här mönstret tänker jag... Mormor och morfars gamla vardagsrum. Av någon anledning. Jag vet dessutom att det finns en tavla någonstans med ett väldigt liknande motiv. Jag skall leta! Och sedan inspireras lite mer av det den där coola klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback