NYC Fashion Week: Dag2 - favoriter

98761-1326

Jo, det får bli något av en grej det här med att publicera något som får heta något så löjlidgt som "dagens favoriter" under denna modevecka. Jag känner att det kommer att bli tufft (att välja, menar jag såklart då) - men jag skall tusanimej försöka!

Backstage- favoriten kommer ifrån Bagdely Mischkas visning.
Jag-måste-köpa-en-sådan där slok-hatt-eller-vad-det-heter. Galet snyggt - en sådan SKALL jag ha när jag är i Thailand.


I normala fall brukar jag inte vara tjejen som gillar
söta klänningarna med de stora (eller små) blommorna. Men denna gången är jag beredd att vara... vad som för mig då, är onormalt. Bill Blass, Bill Blass - jag är nog kär i den där klänningen.


Kommentarer
Postat av: Angel

Gud så snyggt

Postat av: Leifdiana

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-12 @ 12:28:35
URL: http://leifdiana.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback