Nitboots - en hit?

98761-1379
Idag satt jag och H och diskuterade mode. Fast egentligen inte bara mode, utan förskräckliga trender. Eller är de verkligen förskräckliga? Vi nämnde nitar i den kategorin, men nja. Jag ville inte riktigt hålla med. Till slut kom vi överens om att det var snyggt i lagom mängd. Liksom typ lackleggins och lägerplagg överhuvudtaget.

Passande nog så bläddrade jag förbi dessa skor från Louboutin nu när jag kom hem, och där måste jag nog ändå säga att gränsen har gått förlängesedan för min del.

Vilka trender tycker ni ligger på gränsen mellan snyggt och fult?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mina gränser går ungefär där era gränser går. Det beror helt på vem som bär upp dem och hur de bär upp dem. Lackleggings, nitar, läder... Det får inte vara för mycket liksom. Turban ligger också på gränsen, halvturban = snyggt, helturban = fult.

Postat av: Ellis

Men faktiskt tycker jag just de där skorna är snygga..konstigt nog älskar jag dem,very schnyggt! Däremot är det mycket som jag tycker har gått för långt och är bara fult..typ jeansjackor, skinnkjolar...:)

2007-09-27 @ 13:28:09
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: i

babushka sjalarna tycker jag e ganska fula...

2007-09-30 @ 18:54:24
Postat av: emma

less is more (:

2008-04-28 @ 22:23:55
URL: http://emmalundholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback