Konstiga huvudbonader, och sånt.

98761-1320

Den där klänningen är verkligen allt annat än ful. När Roberto Cavallis kollektion för H&M kommer ut är det sånt där jag vill se - ganska låg midja, knäppa armar och längd. Skorna får inte ta uppmärksamheten från klänningen så det skulle vara svarta Chloés i min dröm. Får någon ändå för sig att kolla in fötterna så är ju dojjorna prydda med snygga spännen.

Lately I've got a thing for konstiga huvudbonader (vet inte hur jag skulle uttryckt mig på svenska, och engelskan är säkert helt åt skogen den också). Öronmuffar hör till den kategorin. Karl Donoghue's vore guay i höst.

Kommentarer
Postat av: Elsa

MM just det cavalli för H&M kan nog bli riktigt bra!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback