Frisyr- snygg

98761-1316
Hur skönt var det inte att hinna med det där tåget som fixar så man är hemma en halvtimma tidigare än man förväntat sig? Och hur skönt var det inte att vara färdig med alla läxor redan klockan 17.50? Svarsvarsvar: Det var jätteskönt. ÄR jätteskönt.

Nu sitter jag och funderar på det svåraste som finns, istället. Jag går i frisyr- tankar. Den där busiga sena-sextio-tals-luggen som på bilden ovan ser bara ursnygg ut. Grejen är den att sist jag hade lugg blev det som att ha mössa på sig dygnet runt - mitt tjocka hår kunde liksom inte hantera en frisyr tvärs över halva ansiktet. Men det är därför jag gillar luggen som på bilden ovan. Det är ju så coolt.
Ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja...

Kommentarer
Postat av: lisen

jag är också helt inne på lugg nu. och så länge du har någorlunda rakt hår går det nog. jag tror jag måste överge planerna. kan helt enkelt inte tänka mig att det skulle funka med mitt krull :D

Postat av: Jossan

Den var verkligen jättegullig, åh nu blev jag också sugen på att klippa "riktigt" lugg (jag har ju snedlugg för tillfället) igen!

2007-09-05 @ 19:42:44
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Beth

Lisen: Jag har ju verkligen inte rakt hår, mer självfall. Men med en platttång funkar det la i och för sig (:
Jossan: Åh, du skulle säkert passa jättebra i lugg tror jag! :D

2007-09-05 @ 21:46:49
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Maxfatima

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-01-15 @ 14:19:21
URL: http://maxfatima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback