Det blir väl regnjackan också...

98761-1317

På torsdagar brukar jag gå upp en halvtimma tidigare  än vad jag egentligen behöver. Gå upp och sätta mig och kolla på tv, äta frukost långsamt och sedan prova en massa accessoarer - allt för att inte behöva känna någon stress överhuvud taget.

Idag börjar vi ganska sent, och slutar ganska tidigt. Snygg kontrast till gårdagen - det där! (: Nu kan jag vara glad hela dagen, bara för det ju!

Dagens outfit består utav en salig blandning av kläder och accessoarer;  favoritjeansen som köptes på VeroModa i 8:an. Är ganska (väldigt) söndriga, men de är ändå de jeansen som är mina favoriter.

Blus som jag skissat upp och sytt med egna händer.
Koftan är mammas gamla, som jag visserligen fann i systers garderob. Men ändå - den är gammal och snygg.
Jordgubbsskor från skopunkten, jättegamla silverringar i öronen (också de från 8:an?) och det var typ allt.

För att avsluta med en gammal klassiker: Over and ut.


Kommentarer
Postat av: Saiduna

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback