'Cause I'm wearing my new shoes

98761-1310
Om igår var en sådan där typisk klar höstmorgon, är idag en sådan där typisk regnig, blåsig höstmorgon. Jag tycker att det är riktigt mysigt. Så jag skall snabba mig lite  extra för att få klart alla läxor som skall göras, extra fort. Sedan blir det söndags- godis, Harry Potter- läsning och 
levande ljus. Det är det som jag älskar med hösten. Söndags- myset.

Det fick bli en av mina favorit-kombinationer i klädväg idag. Min lila tischa tillsammans med jeansen med den höga midjan från H&M. Tischan matchar de lila naglarna, som i sin tur matchar mina nya snyggingar till skor. Och såklart: knut på huvud!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oh, klockrent! (:

Postat av: Estelle

Har oxå skorna i både lila och svart, like´em!

2007-09-04 @ 12:26:50
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Matilda

Snygga jeans:)

2007-09-04 @ 23:07:41
URL: http://matildaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback