Wish you a merry... autumns weekend?

98761-1425

Inte helt på topp beskriver hur jag mår rätt bra denna helgen. Igår mådde jag värre än sedan tidigt i våras (och då är jämförelsen influensan), och idag mår jag bättre men fel.

Nu börjar broschyrerna med julklappstips trilla ner i brevlådan, Guldfynd vad först ut. Och speldosan, speldosan... Nej, jag vill inte ge den till någon annan - jag vill ge den till mig själv. Är det något jag blir knäsvag av så är det sådana där bedårande prylar. POP Beauty's ögon-palett stod A, jag och J och kikade på ett riktigt bra tag inne på Åhléns för ett par veckor sedan. Perfekt att ha i handväskan. Åhåjaja. Och de finns för bruna, gröna och blå ögon. Bäst, eller?

Jordgubbe bör definitivt inte stå i singular kom jag på nu. Jag vill ha jordgubar i plural och massor därtill. Varför åt jag inte fler i somras? Och mysfilmen The Holiday bör jag inhandla snarast har jag bestämt mig för. Jude Law är... obeskrivlig.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jude laaaaw, mjau så schnygg han är:) I fyran så kommer alfie med honom ikväll, väldigt kul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback