Vaddå pengar?

98761-1414
Medan min plånbok har hamnat i någon sorts negativ cirkel (lite-mindre-minst-ingenting i form av pengar), växer bara mina begär av snygga och dyra ting. Okej, även av billiga och icke-nödvändiga ting om jag skall vara ärlig. Pengarna bara flyger iväg. Vinterjacka hit, varm choklad dit...

Vad jag ville komma fram till utan för mycket tjat är att en Chloé- väska måste jag få ha i min ägo någon gång under mitt liv. Och gärna den på bilden ovan. Vart är den inte perfekt? säger jag och du kommer inte ha något annat att fundera på under flera år framöver (och för att undvika detta så meddelar jag sanningsenligt att den är ytterst perfekt, det finns inga fel).

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den var verkligen grym - go for it! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback