Regn, regn, regn, regn, regn... det är massa regn.

mysig
Oh well. Regnet knastrar mot rutor och altan, mörkret ligger kvar och kylan tvingar mig att krypa in i en filt. Eller två. Det kunde vart en mysi höstmorgon, om det inte vore för att jag strax skall springa iväg till veckans hemskaste skoldag. Uh. Postivit är... I dunno. Jag längtar till höstlovet så jag nästan exploderar (internskämt, anyone?). Då skall mysas med filmer, filtar, halloweengodis och det skall... vara bäst.

Foto: Jag själv tog det i trädgården i lördags.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är ledig från skolan idag, så skönt ;)

2007-10-15 @ 09:19:40
Postat av: Jossan

Jag verkligen älskar den där bilden, superfin och "höstig" (:

Postat av: Anna

HAHAHHA, exploderar, BOMB! ;D mene y, vrf hemsk skoldag? du har ju oss :)

2007-10-17 @ 17:44:32
URL: http://marywhispers.blogspot.com
Postat av: Beth

Anna: jamen jag menar schemat ju! får ju ingen mat förrän 13 :/

2007-10-19 @ 10:12:57
URL: http://bettebett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback