Plissera då

98761-1436

... annars dör man? Well, plånboken är ganska så tom nästa inköpen blir julklappar (visserligen riktigt kul det också) och nja... vad kan jag göra mer än önska?

1. Plisserade kjolar har jag vart lite allergisk mot sedan slutet av 5:an, men nu vänder mina åsikter. Det är detaljer när de är som ömtåligast (och speciellast, för den delen). Och hur tjejen får in den transparanta trenden är klockren. Ett transparant linne över snygga blekblå långtröjan. Galant.
The Sartorialist i Hong Kong.

2. Att det skall vara så svårt att få tag i fräcka kassar med snygga prints. Man kanske skulle köpa sig en vanlig vit och kladda lite på den själv. Och sedan när man tröttnar - in i tvättmaskinen och börja om på nytt? Copenhagen Streetstyle.

Övrigt aktuellt: på minushumör då det ÄNTLIGEN är lov och jag får... feber. Hej nej. Har väl i genomsnitt feber cirkus 2-3 gånger per år, och så blir det så här. Ilska. Vet inte om jag skall trotsa termometern och följa med familjen till outlet. Känns som om det vore dumt. Åååååååh. Jag önskar mig slutligen Grey's- boxar, varm café- choklad med grädde och en Stella- kofta. Då hade jag nog vart lite gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback