Tillbaka (?) till svart...

98761-1458
Spanade efter snygga klackar, och de tre enda kraven var att de skulle vara snygga, svarta och kosta under 500- lappen. Och okej. På sistnämnda misslyckades jag på 1 utav 3 försök. Men de snygga och svarta, de är de alla tre.

KLUMP FRÅN INDISKA. Såg dem på hemsidan först och tyckte inte alls att de var snygga. Men så sprang jag förbi dem förra veckan. Snabbt som tusan, men jag hann avgöra att IRL är de mycket väl godkända. Det enda jag är tveksam till är vrist- remmen (som jag så oglamoröst kallar de här och nu för jag har tappat ordet), som jag i allmänhet ogillar väldigt starkt. Men förhoppningsvis kan man ta bort den snabbt, fint och lätt.

MARY- JANES FRÅN SKOPUNKTEN. Billigt och helfestligt till ett par färgglada kalasbrallor. Klacken som är 7,5 cm hög är helt enkelt också helfestlig. Helfestligt, kort och gott!

SNYGGINGAR FRÅN BIANCO. Och det var här jag misslyckades. Men när det är knappa hundralappen dyrare än vad som man planerat... äh, då kan man slösa en hundralapp ytterligare om de är så här fina. Och här snackar vi vad bloggvärlden kallar söta bakelser. Fint som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback