Klapp

ldb ansikte

Jag höll på att avlida av glädje mellan julpynt och julklapps- tips på allum. Sicken härlig röra! Tjocka glitter, piffiga julkulor, mysljus och presentpapper. Hello, jul! Det är det här som gör det. Skit i vädret. Skit i skitvädret. Lås in mig bland alla dessa underbara butiker, jag kan ligga på kuddarna hos indiska och kolla på glittriga glasunderlägg hela natten lång...

Och appråpå indiska och julen. Senaste numret av Glamour bjöd på en kupong på en ansiktskräm från Ldb hos Indiska. Glädje vare, när det visade sig att de inte var slut och jag fick med mig en skönhetsklapp hem till hyllan där accessoarerna, nagellacken och smyckena bråkar om platsen.

Kommentarer
Postat av: Linusmaryam

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback