Kjola dig

kjoligt
Kjoltjej är inget jag någonsin har kallat mig själv, men kjoltrenden på senare tid har fått mig att liksom göra en piruett och landa på andra sidan. Kjolar är fruktansvärt snyggt, fruktansvärt lätt att bära whenever... och det finns ju så mycket att välja på. Snyggast just nu är utan tvekan färgglada
Catherine Malandrino- kjolen med volangerna och  färgerna som gör en fruktansvärt glad.

Paljettkjolen snäppet under hundralappen från H&M är någonting som jag känner att en hel del people kommer ha hängandes på sina höfter inom veckan, men för tillfället är den najs som tusan. See by Chloés kjol är enkel på sitt sätt, men å andra sidan - fikan, lunchen, skolan, jobbet, festen - you name it, du kan använda den whenever (om man skulle ha råd... :P). Last but not least... Monsoon- kjolen som är aningen längre än de andra, men som skulle väcka en jäkla uppmärksamhet med dess snygghet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback